Hlášení závad a poruch

Hlášení závad v bytových jednotkách a společných prostorách domu

V pracovní dny: 7.30–16.00, v pátek pouze do 12.00
Změna 29.7.-31.8.2020: po, út, čt, pá: 7.30–8.30, středa 7.30-12.00 a 14.00-16.00
tel. 286 589 994, 603 211 171, 724 200 899
email: helena.matejickova@slaba.info

Havarijní služba

TOMMI HOLDING, s.r.o., U Svobodárny 12, Praha 9
Neprovádí opravy, ale pouze nezbytné zásahy na odvrácení bezprostředně hrozící škody (např. uzavření hlavního uzávěru).
Non-stop servis: 603 417 679, 800 140 140

Výtahy

Schindler CZ, a.s. non-stop servis: 844 844 808
Vyproštění z kabiny výtahu: v kabině výtahu stisknout tlačítko se symbolem zvonku po dobu cca 5 sekund.
Probíhá komunikace mezi cestujícím a dispečinkem.

Kabelové rozvody (televize, internet, telefon)

UPC, nyní Vodafone Czech Republic, a. s., náměstí Junkových 2808/2, Stodůlky, 155 00 Praha 5 Tel. 241 005 100, 729 929 111

PODA a.s. (dříve Grepnet), klientské centrum nadzemní část vestibulu Metra Ládví. Tel. 730 430 430

CenTrio, zákaznické centrum Hybernská 1037/1 Praha 1. Tel. 246 008 787

O2 (dříve Telecom), O2 linka: 800 02 02 02

Pohotovost

(v případě poruchy na celém objektu)
PLYN1239
ELEKTRO1236
VODA, KANALIZACE840 111 112
VEŘEJNÉ OSVĚTLENÍ800 404 060
TEPLO (netopí-li celý dům)266 753 850
KOLEKTORY271 913 793

Ostatní důležitá telefonní čísla

HASIČI150
ZDRAVOTNICKÁ ZÁCHRANNÁ SLUŽBA155
MĚSTSKÁ POLICIE156
POLICIE ČR158
TÍSŇOVÁ LINKA112

© 2003-2019 Bytové družstvo Slancova    Pošta pro správce WebMaster